neděle 6. prosince 2015

Ital a Angela

Když se počet kilometrů na tachometru Italova auta přiblížil k číslu 300.000, začal se Ital poohlížet po novém kočáru. Problém je, že to není žádný troškař, jeho požadavky na vozítko jsou celkem náročné a musí splňovat celou řadu požadavků.

Po té, co přivodil prudké bolesti hlavy mnoha prodejcům automobilů v okresech Prato, Pistoia a Florencie, rozhodl se, že příštích několik let bude řídit letadlovou loď. Po dlouhém období absolutní věrnosti značce Mercedes, změnil směr a rozhodl se pro dobrodružství s „lidovým vozem“. Proč ale sakra musel vybrat přibližovadlo velikosti Costy Concordie, to fakt nechápu. Kam to chce zaparkovat? Před barákem máme pouze 4 parkovací místa.

A to mi ještě nenápadně naznačil, že TO budu muset řídit. No ani omylem, nemám řidičák na kamion. Vlastním POUZE řidičský průkaz skupiny B a vlastním ho krátce. 

Abych se tomu nablýskanému monstru pomstila, pojmenovala jsem ho ANGELA. Mají mnoho společného dle mého názoru. Jenže Ital prohlásil, že jakoukoliv podobnost s Mrkalovou odmítá a řekl, že to bude Angelina. Prý je ta jeho beruška stejně krásná a stejně smyslná jako ta s nafouknutými rty Takže se vlk zase nažral a koza zůstala celá.

Nic se nemá přehánět, nemám ráda nadměrné velikosti. ŽÁDNÉ, aby bylo jasno. 
A už vůbec ne automobil, kde se s přehledem vejde celá Klapzubova jedenáctka i s trenérem, maséry a starým Klapzubou.

Vzala jsem ji na milost až po té, co Ital po tříhodinovém handrkování a smlouvání s prodejcem uhádal cenu na polovinu. Nevím sice, jak to dokázal, ale za ty roky soužití jsem si už zvykla, že dokáže vymámit z jalové krávy tele. 

No co, náklaďák se může hodit. Zvlášť po našich cestách po Evropě a na dovolenou. Ušetříme za přívěs.

ilustrační foto

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, postřehy nebo jenom úsměv.